Regulamin

Warunki ogólne

Ta strona internetowa jest zarządzana przez Duskie.pl. W całym serwisie terminy „my”, „nas”, „nasz” oraz „przedsiębiorca” odnoszą się do Duskie.pl. Duskie.pl oferuje tę stronę internetową, łącznie z wszelkimi informacjami, narzędziami i usługami dostępnymi na tej stronie, Tobie – użytkownikowi – pod warunkiem zaakceptowania przez Ciebie wszystkich warunków, zasad i informacji podanych tutaj.

Odwiedzając naszą stronę lub kupując coś od nas, korzystasz z naszej „Usługi” i akceptujesz następujące warunki ogólne („Warunki świadczenia usług”, „Warunki”), w tym dodatkowe zasady i polityki, do których odwołanie znajduje się w tym dokumencie lub które są dostępne za pomocą linku. Te warunki mają zastosowanie do wszystkich użytkowników strony, w tym między innymi do przeglądarek, dostawców, klientów, sprzedawców i/lub autorów treści.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed skorzystaniem ze strony internetowej. Uzyskując dostęp do jakiejkolwiek części strony lub z niej korzystając, zgadzasz się na przestrzeganie niniejszych warunków. Jeśli nie zgadzasz się na wszystkie warunki niniejszej umowy, nie możesz uzyskać dostępu do witryny ani korzystać z usług. Jeżeli warunki te są uznane za ofertę, akceptacja jest wyraźnie ograniczona do tych warunków.

Wszelkie nowe funkcje lub narzędzia, które zostaną dodane do obecnego sklepu, również podlegają niniejszym warunkom. Aktualną wersję warunków można w każdej chwili sprawdzić na tej stronie. Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub zastąpienia części niniejszych warunków poprzez publikację aktualizacji i/lub zmian na naszej stronie internetowej. Obowiązkiem użytkownika jest regularne sprawdzanie tej strony pod kątem zmian. Dalsze korzystanie ze strony lub dostęp do niej po opublikowaniu jakichkolwiek zmian oznacza ich akceptację.

Nasz sklep jest hostowany przez Shopify Inc. Udostępniają nam oni internetową platformę handlu elektronicznego, która umożliwia nam sprzedaż naszych produktów i usług.

Zgadzając się na te warunki, oświadczasz, że jesteś co najmniej pełnoletni w swoim kraju lub prowincji zamieszkania lub że jesteś pełnoletni i udzieliłeś nam zgody na umożliwienie korzystania z tej strony osobom niepełnoletnim pozostającym pod Twoją opieką.

Nie wolno Ci używać naszych produktów do żadnych nielegalnych lub nieautoryzowanych celów ani naruszać żadnych przepisów prawa podczas korzystania z Usługi (w tym między innymi przepisów o prawach autorskich).

Nie wolno przesyłać robaków, wirusów ani żadnego kodu o charakterze destrukcyjnym.
Każde naruszenie któregokolwiek z warunków skutkuje natychmiastowym zakończeniem świadczenia usług.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług komukolwiek z dowolnego powodu i w dowolnym momencie.

Rozumiesz, że Twoje dane (z wyłączeniem danych kart kredytowych) mogą być przesyłane w sposób niezaszyfrowany i obejmować:
(a) transmisję przez różne sieci; oraz
(b) zmiany mające na celu dopasowanie do wymagań technicznych łączących sieci lub urządzeń. Dane kart kredytowych są zawsze szyfrowane podczas przesyłania przez sieci.

Zgadzasz się, że nie będziesz kopiować, powielać, sprzedawać, odsprzedawać ani wykorzystywać żadnej części Usługi, korzystania z Usługi lub dostępu do Usługi, ani żadnego kontaktu na stronie internetowej, za pośrednictwem której świadczona jest usługa, bez naszej wyraźnej pisemnej zgody.

Nagłówki użyte w niniejszej umowie zostały dodane wyłącznie dla wygody i nie ograniczają ani w żaden inny sposób nie wpływają na treść niniejszych Warunków.

ARTYKUŁ 1 – DEFINICJE

W niniejszych warunkach rozumie się przez:

Czas na odstąpienie: okres, w którym konsument może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy;

Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej i zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą;

Data: 01-01-2024

Umowa długoterminowa: umowa zawarta na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których obowiązek dostawy i/lub odbioru rozłożony jest w czasie;

Trwały nośnik danych: każde urządzenie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji, które są do niego osobiście skierowane, w sposób umożliwiający ich późniejsze wykorzystanie przez odpowiedni czas, a także niezmienione odtworzenie przechowywanych informacji;

Prawo do odstąpienia: możliwość konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie określonym jako czas na odstąpienie;

Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna oferująca produkty i/lub usługi na odległość konsumentom;

Umowa zawarta na odległość: umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość towarów i/lub usług, w której aż do momentu zawarcia umowy włącznie wyłącznym lub częściowym środkiem komunikacji jest jeden lub więcej środków porozumiewania się na odległość;

Środek porozumiewania się na odległość: środek, który może zostać wykorzystany do zawarcia umowy bez fizycznej obecności konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym miejscu i czasie;

Warunki ogólne: niniejsze warunki ogólne przedsiębiorcy. (Nie jest to adres zwrotu.)

ARTYKUŁ 2 – TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORCY

Duskie
E-mail: info@duskie.pl
KVK: 90857038
NIP: NL004847430B20
Cederhoven 12, 6225HD, Maastricht, Holandia (Nie jest to adres zwrotu)
Tel.: +31629835805
Kliknij tutaj, aby dokonać zwrotu

Adres magazynu:
Nazwa firmy: Liu Changxing
Kod pocztowy: 310000
Ulica: Nr. 409, Suxi Avenue (Shaopufan)
(3. piętro, winda towarowa nr 2, strona zachodnia, Yuantong Express)
Miasto: Yiwu
Prowincja: Zhejiang
Kraj: Chiny

ARTYKUŁ 3 – ZASTOSOWANIE

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej zawartej umowy na odległość i każdego zamówienia pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych warunków ogólnych zostaje udostępniony konsumentowi. Jeżeli nie jest to w uzasadniony sposób możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można się z nimi zapoznać u przedsiębiorcy, a także że mogą one zostać niezwłocznie i bezpłatnie przesłane na życzenie konsumenta.

W przypadku zawarcia umowy na odległość w formie elektronicznej, w odstępstwie od poprzedniego ustępu, tekst niniejszych warunków ogólnych może zostać udostępniony konsumentowi w sposób elektroniczny – w taki sposób, by konsument mógł je łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie jest to możliwe, zostanie wskazane, gdzie konsument może się z nimi zapoznać drogą elektroniczną przed zawarciem umowy oraz że mogą zostać mu bezpłatnie przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób – na jego żądanie.

W przypadku gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają również zastosowanie szczegółowe warunki dotyczące produktu lub usługi, zastosowanie ma drugi i trzeci ustęp niniejszego artykułu, a konsument w przypadku sprzecznych postanowień zawsze może powołać się na zapis, który jest dla niego najbardziej korzystny.

Jeżeli którekolwiek postanowienie niniejszych warunków ogólnych zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne w całości lub w części, umowa i pozostałe postanowienia pozostają w mocy. Takie postanowienie zostanie zastąpione – w drodze porozumienia – innym, możliwie najbardziej zbliżonym do celu i treści pierwotnego postanowienia.

Sytuacje nieuregulowane w niniejszych warunkach ogólnych będą oceniane w duchu niniejszych warunków.

Niejasności co do treści lub interpretacji jednego lub kilku postanowień zostaną wyjaśnione zgodnie z „duchem” niniejszych ogólnych warunków.

ARTYKUŁ 4 – OFERTA

Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega określonym warunkom, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.

Oferta jest niezobowiązująca. Przedsiębiorca ma prawo zmienić lub dostosować ofertę.

Oferta zawiera dokładny i kompletny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca używa ilustracji, stanowią one wierne odwzorowanie oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub oczywiste pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.

Wszystkie obrazy, dane techniczne i inne informacje w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych lub rozwiązania umowy.

Obrazy produktów są wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może jednak zagwarantować, że kolory na ekranie będą dokładnie odpowiadać rzeczywistym kolorom produktów.

Każda oferta zawiera takie informacje, które jasno informują konsumenta o jego prawach i obowiązkach związanych z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:

  • ceny, z wyłączeniem kosztów odprawy celnej i podatku VAT od importu. Te dodatkowe koszty ponosi klient. Poczta i/lub firma kurierska może stosować specjalne przepisy podatkowe dla usług międzynarodowych. W takim przypadku towary są importowane w kraju docelowym w UE, a odbiorca może zostać obciążony dodatkowym VAT-em i/lub kosztami odprawy celnej;

  • ewentualnych kosztów dostawy;

  • sposobu zawarcia umowy i wymaganych działań w tym celu;

  • czy ma zastosowanie prawo do odstąpienia od umowy;

  • sposobu płatności, dostawy i realizacji umowy;

  • okresu ważności oferty lub okresu, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;

  • wysokości taryf za komunikację na odległość, jeśli są one inne niż standardowe stawki za korzystanie z użytego środka komunikacji;

  • tego, czy po zawarciu umowy jej treść będzie przechowywana i jak konsument może do niej uzyskać dostęp;

  • sposobu, w jaki konsument, przed zawarciem umowy, może sprawdzić podane przez siebie dane oraz – jeśli to konieczne – je skorygować;

  • języków, w których można zawrzeć umowę, oprócz języka polskiego;

  • kodeksów postępowania, którym podlega przedsiębiorca, i sposobu, w jaki konsument może się z nimi zapoznać drogą elektroniczną;

  • minimalnego czasu trwania umowy na odległość, w przypadku umowy długoterminowej.

Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaje materiałów.

RTYKUŁ 5 – UMOWA

Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 4, w momencie zaakceptowania przez konsumenta oferty oraz spełnienia określonych w niej warunków.

Jeśli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi drogą elektroniczną otrzymanie tej akceptacji. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi przyjęcia oferty, konsument może odstąpić od umowy.

W przypadku zawarcia umowy drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłu danych oraz zapewni bezpieczne środowisko internetowe. Jeśli konsument może dokonywać płatności drogą elektroniczną, przedsiębiorca zapewni odpowiednie środki bezpieczeństwa w tym zakresie.

Przedsiębiorca ma prawo – w ramach obowiązującego prawa – sprawdzić, czy konsument spełnia obowiązki płatnicze, a także wziąć pod uwagę wszystkie istotne okoliczności, które mogą mieć wpływ na zawarcie umowy na odległość. Jeśli przedsiębiorca, na podstawie tych ustaleń, ma uzasadnione powody, by nie zawrzeć umowy, ma prawo odmówić zamówienia lub dołączyć do jego realizacji specjalne warunki.

Przedsiębiorca dostarczy konsumentowi, najpóźniej przy dostarczeniu produktu lub usługi, w formie pisemnej lub w sposób umożliwiający zapisanie na trwałym nośniku, następujące informacje:

  1. adres siedziby przedsiębiorcy, do którego konsument może kierować reklamacje;

  2. warunki i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, oraz wyraźne wskazanie przypadków, w których prawo to jest wyłączone;

  3. informacje dotyczące istniejących usług posprzedażnych i gwarancji;

  4. dane zawarte w art. 4 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał je konsumentowi przed zawarciem umowy;

  5. warunki wypowiedzenia umowy, jeśli umowa zawarta została na czas nieoznaczony lub dłuższy niż jeden rok.

W przypadku dostawy produktu, postanowienia powyższego ustępu mają zastosowanie wyłącznie do pierwszej dostawy.

ARTYKUŁ 6 – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku zakupu produktów konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten rozpoczyna się w dniu otrzymania produktu przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią lub, w przypadku częściowych dostaw, w dniu dostarczenia ostatniej przesyłki.

W okresie na odstąpienie od umowy konsument zobowiązany jest do ostrożnego obchodzenia się z produktem i jego opakowaniem. Produkt może być rozpakowany lub używany wyłącznie w zakresie niezbędnym do ustalenia charakteru, cech i działania produktu. Jeśli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia, zobowiązany jest do zwrotu produktu (w miarę możliwości w oryginalnym stanie i opakowaniu) przedsiębiorcy – zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami przekazanymi przez przedsiębiorcę.

Jeżeli konsument chce skorzystać z prawa do odstąpienia, musi poinformować przedsiębiorcę o tym w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. Powiadomienie powinno nastąpić w formie pisemnej – na przykład przez e-mail. Po zgłoszeniu odstąpienia konsument jest zobowiązany do odesłania produktu w ciągu 14 dni. Konsument powinien być w stanie udowodnić, że zwrócił towar w odpowiednim terminie, na przykład na podstawie dowodu nadania.

Jeżeli po upływie powyższych terminów konsument nie poinformował przedsiębiorcy o odstąpieniu od umowy lub nie odesłał produktu, zakup staje się wiążący.

ARTYKUŁ 7 – KOSZTY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA

Jeśli konsument korzysta z prawa do odstąpienia, ponosi koszty zwrotu produktu do przedsiębiorcy.

Jeśli konsument zapłacił już za produkt, przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu kwoty jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Warunkiem zwrotu jest otrzymanie przez przedsiębiorcę zwróconego produktu lub dowodu jego odesłania przez konsumenta.

ARTYKUŁ 8 – WYŁĄCZENIE PRAWA DO ODSTĄPIENIA

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo do odstąpienia przez konsumenta tylko w odniesieniu do produktów i usług, które:

Wyłączenie dotyczy produktów, które:

  1. zostały wykonane na zamówienie konsumenta według jego specyfikacji;

  2. mają wyraźnie osobisty charakter;

  3. z przyczyn technicznych nie mogą zostać zwrócone;

  4. mogą się szybko zepsuć lub mają krótki termin przydatności;

  5. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;

  6. są gazetami lub czasopismami;

  7. są nagraniami audio, wideo lub oprogramowaniem, których opakowanie zostało przez konsumenta otwarte;

  8. są produktami higienicznymi, których opakowanie zostało otwarte przez konsumenta.

Wyłączenie dotyczy usług, które:

  1. dotyczą zakwaterowania, transportu, gastronomii lub wypoczynku w określonym terminie lub w określonym czasie;

  2. rozpoczęły się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  3. są związane z zakładami lub loteriami.

ARTYKUŁ 9 – CENA

Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen oferowanych produktów i/lub usług w okresie ważności oferty, również w wyniku zmian stawek VAT.

W odstępstwie od poprzedniego ustępu, przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny są uzależnione od wahań na rynku finansowym i na które nie ma wpływu. W takim przypadku ceny te mogą się różnić, a zmienność cen zostanie wskazana w ofercie.

Podwyżki cen w okresie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów prawa lub regulacji.

Podwyżki cen po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone wyłącznie wtedy, gdy:

  1. wynikają z przepisów prawa lub regulacji, lub

  2. konsument ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem od dnia wejścia w życie podwyżki cen.

Miejsce dostawy ustala się zgodnie z artykułem 5, ustęp pierwszy. Zgodnie z ustawą o podatku obrotowym z 1968 roku, miejscem dostawy jest kraj, w którym rozpoczyna się transport. W przypadku dostaw poza UE, obowiązuje specjalny system dla przesyłek pocztowych i kurierskich. W takich przypadkach adresat może zostać obciążony lokalnym podatkiem VAT i/lub kosztami odprawy celnej. W związku z tym przedsiębiorca nie nalicza VAT-u – ten zostanie pobrany przez kuriera lub urząd celny odbiorcy.

Wszystkie ceny są z zastrzeżeniem błędów drukarskich i typograficznych. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za skutki takich błędów i nie jest zobowiązany do dostarczenia towarów po błędnie podanej cenie.

ARTYKUŁ 10 – ZGODNOŚĆ I GWARANCJA

Przedsiębiorca zapewnia, że dostarczone produkty i/lub usługi są zgodne z umową, ze specyfikacjami podanymi w ofercie oraz z rozsądnymi wymaganiami dotyczącymi przydatności i jakości w dniu zawarcia umowy, jak również z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami rządowymi. W przypadku ustaleń między stronami, przedsiębiorca gwarantuje także, że produkt nadaje się do szczególnego zastosowania.

Gwarancja udzielona przez producenta, importera lub dystrybutora nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy.

Wszelkie wady lub błędnie dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy w formie pisemnej w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i w stanie niezmienionym.

Okres gwarancji udzielany przez przedsiębiorcę odpowiada okresowi gwarancji producenta. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za ostateczne dopasowanie produktu do konkretnego zastosowania przez konsumenta ani za jakiekolwiek porady dotyczące użytkowania produktu.

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli:

  • Konsument sam naprawił, przerobił lub zlecił naprawę/przeróbkę osobie trzeciej;

  • Produkt został wystawiony na nienaturalne warunki lub był traktowany w sposób niezgodny z instrukcjami producenta lub sprzedawcy;

  • Wadliwość wynika z przepisów rządowych dotyczących charakteru lub jakości użytych materiałów.

ARTYKUŁ 11 – DOSTAWA I REALIZACJA

Przedsiębiorca dołoży najwyższej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień na produkty.

Jako miejsce dostawy obowiązuje adres, który konsument wskazał przedsiębiorcy.

Z uwzględnieniem postanowień artykułu 4 niniejszych ogólnych warunków, zaakceptowane zamówienia zostaną zrealizowane jak najszybciej, nie później jednak niż w ciągu 30 dni, chyba że konsument wyraził zgodę na dłuższy termin dostawy.

Jeśli dostawa jest opóźniona lub zamówienie nie może zostać zrealizowane (lub tylko częściowo), konsument zostanie o tym poinformowany najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów oraz do ewentualnego odszkodowania.

W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z poprzednim ustępem, przedsiębiorca zwróci konsumentowi zapłaconą kwotę jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia.

Jeśli dostarczenie zamówionego produktu okaże się niemożliwe, przedsiębiorca dołoży starań, aby udostępnić produkt zastępczy. Najpóźniej w momencie dostawy zostanie to jasno i zrozumiale zakomunikowane konsumentowi. W przypadku produktów zastępczych nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy. Koszty ewentualnego zwrotu ponosi przedsiębiorca.

Ryzyko uszkodzenia i/lub zagubienia produktów spoczywa na przedsiębiorcy aż do momentu ich dostarczenia konsumentowi lub wcześniej wyznaczonemu przedstawicielowi, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

ARTYKUŁ 12 – UMOWY DŁUGOTERMINOWE: CZAS TRWANIA, WYPOWIEDZENIE I PRZEDŁUŻENIE

Wypowiedzenie

Konsument może wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, w dowolnym momencie z zachowaniem zasad wypowiedzenia określonych w umowie i terminu wypowiedzenia wynoszącego maksymalnie jeden miesiąc.

Konsument może również wypowiedzieć umowę zawartą na czas określony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, na koniec okresu obowiązywania umowy, z zachowaniem zasad wypowiedzenia określonych w umowie i terminu wypowiedzenia wynoszącego maksymalnie jeden miesiąc.

W odniesieniu do powyższych umów konsument ma prawo:

  • wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie, bez ograniczeń czasowych lub ograniczeń co do określonego terminu wypowiedzenia;

  • wypowiedzieć umowę w taki sam sposób, w jaki ją zawarł;

  • zawsze wypowiedzieć umowę z takim samym okresem wypowiedzenia, jaki zastrzegł sobie przedsiębiorca.

Przedłużenie

Umowa zawarta na czas określony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może być milcząco przedłużona ani odnowiona na czas określony.

W odstępstwie od poprzedniego ustępu, umowa zawarta na czas określony dotycząca regularnego dostarczania dzienników, gazet, czasopism lub magazynów może zostać milcząco przedłużona maksymalnie na okres trzech miesięcy, jeżeli konsument może wypowiedzieć tę przedłużoną umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.

Umowa zawarta na czas określony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów lub usług, może zostać milcząco przedłużona na czas nieokreślony, jeżeli konsument ma możliwość wypowiedzenia umowy w dowolnym momencie z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, a w przypadku dostawy gazet, dzienników i czasopism – maksymalnie trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, jeżeli dostarczanie odbywa się rzadziej niż raz w miesiącu.

Umowa zawarta na czas określony dotycząca regularnego dostarczania dzienników, gazet i czasopism w ramach prenumeraty próbnej lub promocyjnej, nie jest automatycznie przedłużana i wygasa automatycznie po zakończeniu okresu próbnego lub promocyjnego.

Czas trwania

Jeśli umowa zawarta jest na czas dłuższy niż jeden rok, konsument może wypowiedzieć ją w dowolnym momencie po upływie jednego roku, z zachowaniem maksymalnie jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, chyba że zasady rozsądku i uczciwości wykluczają wypowiedzenie przed końcem uzgodnionego okresu obowiązywania umowy.

ARTYKUŁ 13 – PŁATNOŚĆ

Jeśli nie uzgodniono inaczej, kwoty należne od konsumenta muszą zostać uregulowane w ciągu 7 dni roboczych od rozpoczęcia terminu odstąpienia od umowy, o którym mowa w artykule 6 ustęp 1. W przypadku umowy o świadczenie usług, termin ten zaczyna się w dniu otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy przez konsumenta.

Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia przedsiębiorcy wszelkich nieprawidłowości w podanych danych płatniczych.

W przypadku zaległości w płatności ze strony konsumenta, przedsiębiorca ma – z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych – prawo do obciążenia konsumenta uzasadnionymi kosztami uprzednio jasno określonymi.

ARTYKUŁ 14 – PROCEDURA REKLAMACYJNA

Reklamacje dotyczące realizacji umowy należy złożyć przedsiębiorcy w ciągu 7 dni od wykrycia wady – w sposób pełny i zrozumiały.

Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Jeżeli przetworzenie reklamacji zajmuje więcej czasu, konsument otrzyma w ciągu 14 dni potwierdzenie odbioru i informację, kiedy może oczekiwać pełnej odpowiedzi.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozwiązana w drodze wzajemnego porozumienia, powstaje spór, który może być przekazany do odpowiedniego organu rozstrzygającego spory.

Reklamacja nie wstrzymuje zobowiązań przedsiębiorcy, chyba że przedsiębiorca wyraźnie pisemnie postanowi inaczej.

Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, przedsiębiorca – wedle własnego uznania – bezpłatnie wymieni lub naprawi dostarczony produkt.

ARTYKUŁ 15 – SPORY

Do umów zawartych pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze warunki ogólne, ma zastosowanie wyłącznie prawo niderlandzkie – również w przypadku, gdy konsument mieszka poza granicami Holandii.

ARTYKUŁ 16 – DANE OSOBOWE

W przypadku przekazania danych osobowych w sklepie obowiązuje nasza Polityka Prywatności.
Aby ją przeczytać, prosimy zapoznać się z odpowiednim dokumentem.

ARTYKUŁ 17 – BŁĘDY, NIEŚCISŁOŚCI I POMINIĘCIA

Czasami w treści naszej strony internetowej lub usługi mogą występować błędy typograficzne, nieścisłości lub pominięcia, które mogą dotyczyć opisów produktów, cen, promocji, ofert, kosztów dostawy, czasu realizacji lub dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów, nieścisłości lub pominięć oraz do zmiany lub aktualizacji informacji w Serwisie lub na powiązanej stronie internetowej – w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia (w tym również po złożeniu przez Ciebie zamówienia).

Nie zobowiązujemy się do regularnego aktualizowania, poprawiania lub wyjaśniania informacji zawartych w Serwisie lub na powiązanej stronie, chyba że jest to wymagane prawnie. Informacje o aktualizacji lub dacie wprowadzenia zmiany nie oznaczają, że wszystkie informacje w Serwisie lub na stronie zostały zmodyfikowane lub zaktualizowane.

ARTYKUŁ 18 – ZMIANY W WARUNKACH ŚWIADCZENIA USŁUG

Z najnowszą wersją Warunków świadczenia usług można zapoznać się w dowolnym momencie na tej stronie.

Zastrzegamy sobie prawo do aktualizowania, zmieniania lub zastępowania dowolnej części niniejszych warunków – według własnego uznania – poprzez publikację zmian i aktualizacji na naszej stronie internetowej.

Obowiązkiem użytkownika jest regularne sprawdzanie tej strony pod kątem zmian. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej lub usług po opublikowaniu zmian oznacza akceptację tych zmian.

ARTYKUŁ 19 – CESOP

W związku z zaostrzeniem przepisów od 2024 roku na mocy „Ustawy wdrażającej Dyrektywę o dostawcach usług płatniczych” oraz w ramach wdrożenia Centralnego Systemu Elektronicznej Informacji o Płatnościach (CESOP), dostawcy usług płatniczych mogą być zobowiązani do rejestrowania danych w europejskim systemie CESOP.